- Denne begivenhed er allerede afholdt.
Åbent hus fra kl 10.00 (3. skolelørdag)
Kære forældre,
Foråret spirer, og det er tid til at samles om endnu en hyggelig årstidsfest på skolen –
Forårsfesten. Vi glæder os til at fejre lyset og varmen sammen med jer til en dag, der står i
musikkens tegn. Dagen er også et Åbent Hus arrangement. Tag derfor gerne venner eller naboer under armen, så de kan opleve alt det, vores skole har at byde på.
PROGRAM FOR DAGEN
● 08.30: Morgenholdet møder ind og gør klar (Medbragt mad leveres i SFO senest kl.8.45).
● 09.00: Fælles morgensang i salen. Vi synger “Giv os lyset tilbage”, og 8. klasse
reciterer.
● 09.15: Undervisning i klasserne & årsmøde/generalforsamling for forældre v. bestyrelsen-
● 10.00: Pause med hygge. Der sælges kaffe, te og saft- ÅBENT HUS STARTER
● 10.30: Stor Forårskoncert i salen
○ 1. – 4. klasses kor
○ 1. klasses optræden
○ 1. klasses sang
○ 1. og 6. klasses orkester
○ 7., 8. og 9. klasses orkester
● 11.30: Åben klasse – Alle klasser slår dørene op og tager imod besøg. Buffeten
åbner.
● 12.00: Popcorn og kage sælges u skolegården.
● 12.45: Oprydningsholdet starter.
● 13.00: Tak for i dag og rigtig god weekend!
